loading...
DLKade-دی ال کده
تبلیغات
----------------------------------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ

----------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------
کد نویسی قالب : تم دیزاینر
گرافیک : آل دی اِل

----------------------------------------------------------------------------------
آخرین ارسال های انجمن
مهدی رجبی بازدید : 436 1392/10/23 نظرات (3)

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 305 1392/10/18 نظرات (0)

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 290 1392/10/18 نظرات (0)

 

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد. این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

 

alldl.ir

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

مهدی رجبی بازدید : 263 1392/10/18 نظرات (0)

DreamCalc Professional نرم افزار ماشین حساب مهندسی و بسیار حرفه ای است که ضمن داشتن تمامی امکانات ماشین های مهندسی واقعی دارای امکانات بی نظیری برای ترسیم نمودارها و حل کردن چند معادله ها و جملات چند جمله ای می باشد. این نرم افزار با قابلیت رسم توابع ریاضی و همچنین رسم دو تابع در یک صفحه برای مقایسه کردن آنها میتواند در حل معادلات ریاضی بسیار راهگشا باشد. حل داده های اعداد مختلط، حل لگاریتمی،حل انواع معادله ها و همچنین دارای دستگاه مختصات عددی و دستگاه مختصات فضای و سه بعدی است. قابلیت برنامه ریزی و فانکشن داشتن نیز بسیار حائز اهمیت است. قابلیت پرینت گرفتن نمودارها و تمامی اطلاعات ورودی و نمایشی نیز از دیگر امکانات مهم نرم افزار است که مسلماً بسیار مهم است. ماشین حساب فوق حرفه ای جهت انجام محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و مهندسی می باشد. این نرم توانایی محاسبه معدلات پیچیده که بیش از ۲۶۰ تابع می باشد را دارا بوده و علاوه بر سرعت دارای دقت بسیار بالایی می باشد. این نرم افزار به شما اجازه محاسبه توابع علمی، اعداد مختلط و آمار و همچنین تبدیل واحد های اندازه گیری را خواهد داد.

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 260 1392/10/14 نظرات (0)

AVS Photo Editor نرم افزاری مناسب برای انجام امور ویرایشی روی عکس ها می باشد. قابلیت های ویرایشی این نرم افزار کامل بوده و میتواند جایگزینی مناسب برای آنهایی باشد که انجام امور ویرایشی را با نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ انجام میدهد. قابلیت هایی نظیر چرخش تصاویر،بریدن قاب تصاویر،تغییر اندازه و تنظیم رنگ،کنتراست،نور و وضوح از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. تصحیح قرمزی چشم نیز به عنوان قابلیتی پرمصرف در نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های عکس نظیر BMP, ICO, WMF, EMF, JPEG, JPG, GIF, PNG, TIF, TIFF, EXIF, PCX, TGA, RAS, CRW, CR2, RAF, DNG, MEF, NEF, ORF, ARW, SRW پشتیبانی میکند. قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا به عکس ها و همچنین قرار دادن متن و واترمارک از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 246 1392/10/14 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 249 1392/10/14 نظرات (1)

mediAvatar Video Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا صوتی و تصویری می باشد و با استفاده از تکنولوژی خاص تبدیل فرمت کاربر را تا ۵ برابر سرعت عمل می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید. قابلیت های کلیدی نرم افزار به این شرح است: دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و… ، تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل، پشتیبانی از ویدیوهای HD، ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه، قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها، چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها ، تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها، استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی و… تمامی فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار در ادامه مطلب آماده است.

alldl.ir

دانلود در ادامه مطلب ...

مهدی رجبی بازدید : 218 1392/05/17 نظرات (1)

alldl.ir

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

مهدی رجبی بازدید : 172 1392/05/16 نظرات (0)

alldl.ir

نرم افزار قدرتمند و بسیار کار آمد برای پخش فایل های صوتیبا فالب های بسیار زیبا و جذاب شما میتوانید این پلیر قدرتمند را , همراه با 3 عدد تم زیبا از سایت آل دی اِل دانلود کنید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

مهدی رجبی بازدید : 226 1392/05/14 نظرات (1)

alldl.ir

Prophecy Master نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک خود در مقابل آینه ای پس از ۲۰ سال مشاهده کنند. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. تنها وارد نمود یک عکس به برنامه ( ترجیحا عکس از نمای رو به رو ) و کلیک نمودن بر روی کلید …

دانلود در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 506
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 338
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,314
  • بازدید ماه : 8,599
  • بازدید سال : 47,928
  • بازدید کلی : 543,863