زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:04 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 846
نویسنده پیام
ehost آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 22 /10 /1392
میزبانی ابری
میزبان پایتخت مفتخر است میزبان شما برای ارائه میزبانی ابری باشد

این مجموعه با همکاری گروهی مجرب با هدف ارائه خدمات تخصصی وب سایت و امکانات جانبی آن فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود. با توجه به پیشرفت های حاصل شده در این امر در سال 1384 با برند تجاری "ای هاست" فعالیت خود را بهبود بخشید. آنچه که در میزبان پایتخت بیش از هر معیاری مورد توجه قرار گرفته نوآوری، خلاقیت، کیفیت و رضایت مشتری است.
شرکت میزبان وب پایتخت با تكیه بر دانش فنی و تخصصی كارشناسان جوان و كارآزموده و با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط با اینترنت ، برای اولین بار در استان تهران اقدام به راه اندازی سیستم های ارتباطی و مخابراتی مورد نیاز كرده و در واقع فعالیت خود را در زمینه فناوری اطلاعات ( IT ) آغاز نمود .
امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که کار هاستینگ انجام می دهند اما تعداد اندکی از آن ها این امر را درست انجام می دهند! برای شما در دسترس بودن همواره اطلاعات شما بسیار مهم است و با به استفاده از تجهیزات قدرتمند این فضا را به وجود آوردیم که طبق توافق نامه گارانتی آپ تایم را فراهم کنیم.
تیم توسعه گر ما همیشه به دنبال داشتن سیستم هایی با ویژگی های خاص و جدید بوده که در توسعه صنعت هاستینگ بسیار راه گشاست. داشتن ایده های جدید با استفاده از ابزارها و ویژگی های جدید از قابلیت های ماست.
در دنیا امروز بیش از هزاران راهکار برای راه اندازی یک ابر وجود دارد. سرورهای ابری و میزبانی برروی ابر این امکان را برای شما فراهم می کند که محدودیت های بسته به سخت افزار فیزیکی کنار رود و شما بر بستر مجازی کلاستر از توان چندین سیستم ابری استفاده نمایید.

برای اطاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید : http://www.ehost.ir

یکشنبه 22 دی 1392 - 10:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | میزبانی ابری | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS